Hıdıdı Hıdıdı Stiliyle Ben Fero Kimdir? Gerçek İsmi Nedir - Kimdir Bu Ya Height Weight

Hıdıdı Hıdıdı Stiliyle Ben Fero Kimdir? Gerçek İsmi Nedir

Ben Fero Kimdir adlı yazımızla KimdirBuYa olarak sizlerleyiz. Hıdıdı hıdıdı adlı kendine has stili ve B E N F E R O şeklinde ki yine kendine has yazı tipiyle kısa sürede yükselen Ben Fero hakkında boy, kilo, yaş, nereli gibi bir çok bilgiyi bulabileceğiniz bir yazı olacak.




  • Gerçek ismi Ferhat Yılmaz'dır. 
  • 1991 doğumludur fakat tam doğum tarihi bilinmemektedir. 
  • Almanya'nın Bonn şehrinde doğmuştur.
  • Babası Trabzon'lu annesi Sivas'lıdır. 
  • 3 yıl Almanya'da yaşadıktan sonra ailesiyle birlikte Türkiye'ye dönmüştür. 
  • 2pac dinleyerek 8 yaşında rap müziğe ilgi duymaya başlamıştır. 
  • Nba hayranıdır. 
  • Nba finaline gitmek için biriktirdiği parayı rap müziğe harcamaya karar veren Ben Fero, "Mahallemiz Esmer" şarkısını çıkartıp ünlü olmuştur. 
  • Rap müzik, basketbol ve fittness ile ilgilenmektedir. 
  • Mahallemiz Esmer'in klibinde gerçek anneannesi oynamıştır ve gerçekten deve kuşu yumurtası yemiştir.


Orman Kanunları Albümünü Spotify Üzerinden Dinleyin;





9 Mayıs 2019 tarihinde gerçekleşen 16. Radyo Boğaziçi Müzik Ödülleri'nde "En İyi Çıkış Yapan Sanatçı" ödülüne layık görülmüştür.


Orman Kanunları albümünde yer alan "Akalım" adlı şarkının ismini daha sonradan "Demet Akalın" olarak değiştirmiştir. Klibinde ise Demet Akalın ve Berkcan Güven oynamıştır.




Ben Fero eskiden geçimini, İzmir’de faaliyetlerini sürdüren özel bir firmanın satış departmanında çalışarak sağlıyordu.

Spotify verilerine göre, Ben Fero'nun Orman Kanunları albümü, yayınlandığı günden bir hafta sonra Spotify'da tüm zamanların Türkiye haftalık dinlenme rekorunun sahibi oldu.


Başarılı sanatçı aynı zamanda Youtube'da da bir çok videoya konuk olmuştur. Onlardan birini sizlerle paylaşmak istiyoruz. Bu videoyu izleyerek Ben Fero hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz;

Ben Fero Sosyal Medyadan Gelen Soruları Yanıtlıyor



Comment