Burak Dakak Boyu ve Kilosu, Boyu Kaçtır, Kaç Cm, Boy Kilo, Biyografisi - Kimdir Bu Ya Height Weight

Burak Dakak Boyu ve Kilosu, Boyu Kaçtır, Kaç Cm, Boy Kilo, Biyografisi

Burak Dakak Boy Kilo, Burak Dakak boyu, Burak Dakak Kaç Cm Boyundadır, Burak Dakak Biyografisi, Burak Dakak Kaç Kilo, Burak Dakak Boyu ve Kilosu, Burak Dakak Vikipedi



Burak Dakak boyu kaç cm'dir?

167 cm



Burak Dakak kaç kilodur?

60 kg







Burak Dakak, 18 Haziran 1998 yılında Ankara’da doğmuştur. 2008 yılında küçük oyuncu olarak rol aldığı Doğruluk Ekseni dizisi ile kariyerine adım atmıştır. Ezel, Geniş Aile, Ekip, Benim Adım Gültepe, Muhteşem Yüzyıl Kösem, Umuda Kelepçe Vurulmaz ve Diriliş Ertuğrul gibi dizilerde rol almıştır. Sözcü

Filmografi

2019 – Çukur (Akın Koçovalı) (TV Dizisi)
2018 – Gülperi (Hasan) (TV Dizisi)
2018 – Diriliş Ertuğrul (Şehzade Gıyaseddin Keyhüsrev) (TV Dizisi)
2016-2017 – Umuda Kelepçe Vurulmaz (Onur) (TV Dizisi)
2015 – Muhteşem Yüzyıl Kösem (Şehzade Mehmet) (TV Dizisi)
2014 – Benim Adım Gültepe (Fevzi) (TV Dizisi)
2013 – Hıyanet Sarmalı (TV Dizisi)
2013 – Ekip (TV Dizisi)
2009 – Kendi Okulumuza Doğru
2009 – Geniş Aile (TV Dizisi)
2009 – Ezel (TV Dizisi)
2008 – Doğruluk Ekseni (TV Dizisi)

Comment