Gizem Birdal Kimdir? Yaşı, Nerelidir, Kaç Yaşında, Boyu Kaçtır? - Kimdir Bu Ya Height Weight

Gizem Birdal Kimdir? Yaşı, Nerelidir, Kaç Yaşında, Boyu Kaçtır?


Gizem Birdal, 5 Ağustos 1992 İstanbul doğumlu Türk basketbolcudur. Survivor 2020'de yer almaktadır. İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesinde okumuştur. Kocamın Ailesi, ve Şahin Tepesi adlı dizilerde yer almıştır.

Gizem Birdal Kaç Yaşında

5 Ağustos 1992 doğumludur.


Gizem Birdal Burcu

Oğlak


Gizem Birdal Doğum Yeri

İstanbul 


Gizem Birdal Boy

170 cm


Gizem Birdal Kilo

60 kg

Heyecanla izlenen Survivor 2020'de yeni yarışmacılar açıklandı. Acun Ilıcalı, ödül oyunu öncesinde yarışmacıları takdim etti. Bu yarışmacılardan biri de Gizem Birdal. Survivor 2020'de Gönüllüler takımında yarışacak olan Gizem Birdal kendisini şu şekilde anlattı:

5 Ağustos 1992 İstanbul doğumluyum. 10 yaşımda Bakırköyspor kulübünde basketbola başladım. 24 yaşıma kadar aktif basketbol oynadım. 8. sınıfta Oğuzkaan kolejinden burs aldım ve liseyi de burada bitirdim. Alt yapım bitince Bursa Büyükşehir Belediyesiyle anlaştım ve 1 sene Bursa'da oynadım. Devamında İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesini burslu okudum. Üniversiteden sonra "Kocamın Ailesi" dizisinde 30 bölüm yer aldım. Daha sonra 2 sene E.S.E.K tiyatrosunda Ex S oyununda yer aldım. En son "Şahin Tepesi" adlı dizide yer aldım. Bunun dışında birkaç reklam projesinde oynadım. Kaynak


Gizem Birdal Kimdir, Gizem Birdal Yaşı, Gizem Birdal Kaç Yaşında, Gizem Birdal Boyu, Gizem Birdal Kilosu, Gizem Birdal Nereli 

Comment