Vahide Gördüm Kimdir? Boyu Kilosu, Kaç Yaşında?, Nerelidir? - Kimdir Bu Ya Height Weight

Vahide Gördüm Kimdir? Boyu Kilosu, Kaç Yaşında?, Nerelidir?


Vahide Gördüm Kimdir?

Vahide Perçin, 13 Haziran 1965 İzmir doğumlu Türk tiyatro, film ve dizi oyuncusudur. 

Vahide Perçin, İzmir'in Karşıyaka ilçesinde Rum göçmen bir ailenin kızı olarak dünyaya geldi. Babası kamyon şoförü, annesi ev hanımı olan Perçin, lisede grafik okuduktan sonra İktisat Fakültesi'ne girdi ama aklı oyunculuk oldu. Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro Bölümü'nü kazandığı sınavlara girdi. En büyük desteği DEÜ FFA Tiyatro Bölümü'nde birincilikle mezun olduğu hocası Özdemir Nutku'dan aldı. Okuldan mezun olunca Ankara'ya yerleşti ve AST'ye girdi. Daha sonra Devlet Tiyatrosunun teklifini kabul etti ve Adana'ya gitti.

Vahide Perçin, 2003 yılında başlayan Bir İstanbul Masalı dizisinde Suzan Kozan rolüyle televizyon dünyasına adım attı. Ailesinin İstanbul'a yerleştiğini gördüm. Hemen ardından Hırsız Polis dizisindeki Fulya rolüyle seyirci karşısına çıktı. 2006 yapımı İlk Aşk filminde başrolü Çetin Tekindor ile paylaştı. Vahide Perçin 2007-2010 yılları arasında Annem dizisinde Zeynep Eğilmez karakterini canlandırmıştır. Feriha Koydum dizisinde başrol oyuncusu olarak Zehra Yılmaz karakterine hayat vermiştir; Ancak sağlık sorunları nedeniyle üçüncü sezondan beri dizide yer almadı. Özel Muayenehane dizisinden uyarlanan Merhaba Hayat adlı yeni tıp dizisinde Yetkin Dikinciler, Seda Güven, Nihan Büyükağaç, Yasemin Sanino, Melike Güner ve Keremcem ile doktor rolünü oynadı. Bu dizi 13 Ocak 2013 tarihinde yayından kaldırılmıştır. Muhteşem Yüzyıl dizisinde Meryem Uzerli'nin diziden ayrılması nedeniyle 3. sezonun son bölümünden Hürrem Sultan karakterini canlandırmıştır. 

Vahide Gördüm Yaşı Kaçtır? Kaç Yaşında?

13 Haziran 1965 doğumludur.

Vahide Gördüm Nerelidir?

İzmir, Türkiye

Vahide Gördüm Boy Kilo

Boyu 1.63 cm
Kilosu 65 kg


Kaynak: Vikipedi

Vahide Gördüm Kimdir, Vahide Gördüm Yaşı, Vahide Gördüm Kaç Yaşında, Vahide Gördüm Boyu, Vahide Gördüm Kilosu, Vahide Gördüm Nereli

Comment