Veysel Mutlu Kimdir? Boyu Kilosu, Kaç Yaşında?, Nerelidir? - Kimdir Bu Ya Height Weight

Veysel Mutlu Kimdir? Boyu Kilosu, Kaç Yaşında?, Nerelidir?


Veysel Mutlu Kimdir?

1996 yılında dünyaya gelen Veysel Mutlu, Bursa'da baba mesleği olan pazarcılık yapmaktadır, aslen Muşlu'dur. Pazar tezgahının başında söylediği şarkılarla sosyal medyada popüler olmuştur.  Kanal D ekranlarının sevilen programı Beyaz Show'a konuk olmuştu.

Beyazıt Öztürk'ün sunuculuğunu yaptığı Beyaz Show'a konuk olunca canlı yayında kendisine şöhretin kapılarını aralayan "Vay Delikanlı Gönlüm Vay" şarkısını seslendirmiş ve ünlü prodüktör ve yapımcı Polat Yağcı'dan kendisine destek geldi.

Polat Yağcı'nın desteğinin ardından "Vay Delikanlı Gönlüm" şarkısına Kemal Başbuğ yönetmenliğinde video klip çekildi. Çekimleri Beykoz Kundura Fabrikası’nda yapılan klipte gerçek hayatta olduğu gibi mandalinacı karakterini canlandıran Veysel Mutlu'nun klibi şu ana kadar yaklaşık 87 milyon kişi tarafından izlendi ve büyük beğeni topladı.

Altı kardeşin en küçüğü olan Veysel Mutlu, ilk popüler olduğu dönemde kendi ağzından tanınma hikayesini böyle anlatmıştı;

Yaklaşık 5-6 senedir şarkı söylemeye başladım. Şarkı söylemeye başlayınca mandalinayı, portakalı şarkılara almaya başladım. "Mandinalar ne güzel tarzı" bir şeyler yazdım. Pazardaki müşterilerden yaklaşım çok iyi oldu. Ben de daha çok gayret etmeye başladım. Instagram'da attığım gibi birden artmaya başladı. 2 haftalık bir sürede oldu. 3-4 bin takipçim vardı, şimdi 133 bine çıktım.

Veysel Mutlu Yaşı Kaçtır? Kaç Yaşında?

1996 doğumludur

Veysel Mutlu Nerelidir?

Muş

Veysel Mutlu Boy Kilo

Boyu 1.73 cm
Kilosu 69 kg


Kaynak: hurriyet

Comment