Eren Hacısalihoğlu Kimdir? Boyu Kilosu, Kaç Yaşında?, Nerelidir? - Kimdir Bu Ya Height Weight

Eren Hacısalihoğlu Kimdir? Boyu Kilosu, Kaç Yaşında?, Nerelidir?


Eren Hacısalihoğlu Kimdir?

Eren Hacısalioğlu 5 Haziran 1986, Trabzon Akçaabat doğumlu Türk oyuncudur. Eren Hacısalihoğlu, İstanbul Haliç Üniversitesi'nden mezun olduktan sonra 2011 yılında "Mavi Kelebek" dizisinde ilk performans deneyimini yaşadı. Eren Hacısalihoğlu; Payitaht Abdülhamid, Aşk Yalanı Sever, Asla Vazgeçmem, Kalbim Ege'de Kaldı, Kadim Dostum, Benim İçin Üzülme, Ve İnsan Aldandı dizilerinde rol almıştır.

Şimdilerde Kanal D ekranlarında yayınlanmakta olan Muhteşem İkili adlı dizide Demiray karakterine hayat veren Eren Hacısalihoğlu 1.80 metre oyunda, 74 kilo ve İkizler burcudur.

Eren Hacısalihoğlu Yaşı Kaçtır? Kaç Yaşında?

5 Haziran 1986 doğumludur.

Eren Hacısalihoğlu Nerelidir?

Trabzon Akçaabat

Eren Hacısalihoğlu Boy Kilo

Eren Hacısalihoğlu 1.80 metre oyunda, 74 kilodur.

Eren Hacısalihoğlu’nun oynadığı diziler ve filmler

2018 – Muhteşem İkili (Demiray) (TV Dizisi)
2018 – Dünya Hali (Sinema Filmi)
2017 – Sümela’nın Şifresi: Cünyor Temel (Şota) (Sinema Fimi)
2017 – Payitaht Abdülhamid (Kemalettin Paşa) (TV Dizisi)
2016 – Ateş (Yavuz) (Sinema Filmi)
2016 – Asla Vazgeçmem (Sinan) (TV Dizisi)
2016-2017 – Aşk Yalanı Sever (Ferit) (TV Dizisi)
2015 – Kalbim Ege’de Kaldı (Yaman) (TV Dizisi)
2014 – Kadim Dostum (Ferzan)(TV Dizisi)
2012 – Benim İçin Üzülme (Harun) (TV Dizisi)
2011 – İnsan Aldandı (TV Dizisi)
2011 – Mavi Kelebekler (Dejan) (TV Dizisi)



Kaynak: sözcü, imdb

Eren Hacısalihoğlu Kimdir, Eren Hacısalihoğlu Yaşı, Eren Hacısalihoğlu Kaç Yaşında, Eren Hacısalihoğlu Boyu, Eren Hacısalihoğlu Kilosu, Eren Hacısalihoğlu Nereli

Comment